FAQ – Meest Gestelde Vragen

Hieronder staan de meeste gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen, neem gerust contact met ons op.

Meest gestelde vragen

Hoe weet ik of jullie mijn bestelling hebben ontvangen?

Als je bij je bestelling een e-mailadres hebt opgegeven, ontvang je bij elke bestelling automatisch een bestelbevestiging. Je kunt tevens in je Account onder “Bestellingen” kijken.

Kan ik mijn bestelling terugsturen?

Natuurlijk kun je (een deel van) uw bestelling binnen 14 dagen naar ons terugsturen. Zorg wel dat de product ongebruikt en in een verkoopbaar staat verkeert. De kosten voor de retourzending zijn voor je rekening. Na goede ontvangst van het pakket, storten wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening. Zie voor meer informatie onze pagina over het terugsturen van producten (Retourneren)

Wat gebeurt er wanneer door mij teruggestuurde producten sporen van gebruik vertonen?

Wij vragen om je begrip voor het feit dat wij alleen de volledige verkoopprijs kunnen restitueren, indien u de geretourneerde producten niet meer heeft gebruikt dan noodzakelijk is om de aard, de kenmerken en de werking daarvan vast te stellen (zoals dit zou kunnen gebeuren in een fysiek winkel). Indien de producten voor andere dan de hiervoor genoemde zaken gebruikt zijn en indien het originele label verwijderd is of er duidelijke sporen van verdergaand gebruik zijn op de producten die verder zonder gebreken zijn, worden deze voor ons onverkoopbaar en dan moeten wij helaas aanspraak maken op een vergoeding ter hoogte van de verkoopprijs. In zo’n geval wordt de aankoopprijs als schadevergoeding ingehouden.

Ik heb iets teruggestuurd. Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Zodra de producten in goede orde door ons ontvangen zijn, maken wij het desbetreffende bedrag binnen 14 dagen aan je over. Wij sturen je een e-mail ter bevestiging van de ontvangst van uw retourzending en melden daarin het aantal geretourneerde artikelen en het terug te storten bedrag.

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

Gratis verzending vanaf €50,-. Voor elke aankoop kleiner dan €50,- bedragen de verzendingskosten €4,95.

Hoe lang duurt de levering?

De levertijd per post bedraagt normaal gesproken 2 tot 3 werkdagen.

Hoe kan ik betalen?

Op dit moment, kun je betalen via

  • iDeal (alle banken) 
  • Credit Card (Mastercard & Visa)

Dit zijn de meeste gebruikte online betalingsmethode. Binnenkort zullen wij ook de mogelijkheid aanbieden om te betalen met PayPal.

Hoe veilig zijn mijn persoonsgegevens binnen de Saneza Beauty Online Shop?

Ja. Het gebruik van de modernste SSL-versleuteling bij de afrekening waarborgt een optimale bescherming van uw persoonsgegevens. Bovendien wordt uw afleveringsadres uitsluitend voor de afhandeling van de verzending gebruikt en niet voor marketingdoeleinden.

Zijn leveringen naar het buitenland ook mogelijk?

Nee, de Saneza Beauty online winkel levert op dit moment alleen binnen Nederland.