Retourneren

Het kan gebeuren dat je niet tevreden bent over je product. Dat is jammer, maar wij doen daar niet moeilijk over. Wij zorgen voor een retourzending zonder gedoe. Wij hanteren de volgende simple richtlijnen:

  • 14 dagen bedenktermijn, na ontvangst van je product.
  • Product moet ongebruikt en in verkoopbare staat zijn.
    • Verbruiksartikelen die al geopend zijn, of waar de verzegeling is verbroken (bijv. bij crèmes, shampoos, wax, etc) kunnen niet worden geretourneerd.
    • Bij twijfel neem gerust contact met ons (Tel./ watsapp/ email)
  • Kosten voor de retourzending zijn voor rekening van de koper.
  • Na ontvangst zal Saneza het aankoopbedrag binnen 14 dagen terugstorten op je rekening.

Hoe werkt het retourprocess?

  • Vul in de retourformulier (download hier de Retourformulier Saneza )
  • Kun jij niet uitprinten? Dan neem handmatig de details van de verplichte velden over (zie formulier hierboven: ordernummer, je e-mailadres, productnamen en aantal) over op een papier en stuur mee.
  • Stuur het product naar:

Saneza

Grote Gracht 55,

6211 ST Maastricht

  • Zorg voor voldoende frankering van het pakket! De kosten komen namelijk voor je eigen rekening en je bent zelf aansprakelijk voor de retourzending. Pakketten die ongefrankeerd of onvoldoende gefrankeerde worden niet door Saneza geaccepteerd.
  • Na ontvangst van je pakket, ontvang je van ons een bericht.
  • Binnen 14 dagen staat het aankoopbedrag op je rekening (als alles in orde is met de retourzending).